אמנת שירות לקוחות

אמנת השירות באה במטרה להעלות על הכתב את אופי השרות המתמשך אותו אנו בסוכנות נותנים לאורך השנים.

אני רואה בלקוח כנכס העיקרי שלי ובמתן שרות מיטבי, מקצועי ואישי ללקוח כזכות ראשונית עבורי.

  • אני מתחייב להתייחס ללקוחותיי בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם.
  • אני מתחייב לתת מענה מתאים לצרכיך הלקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פנייתך.
  • אני מתחייב לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיי, לספק מענה ראשוני לכל פנייה, ולמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • אני מתחייב ליתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  • אני מתחייב למסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותי על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • אני מתחייב למסור ללקוח שפנה אליי בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו ולהביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012.